Časté dotazy k objednávání

Nedaří se mi zrušit termín :-(

Termín můžete samostatně zrušit pouze 3 dny před plánovanou návštěvou. Jinak s vámi na 100 % počítáme. Není to tedy chyba systému, naopak je tak cíleně nastaven. V případě nečekaných situací, kdy se nemůžete z vážných důvodů dostavit v čase 0-3 dny před plánovaným termínem, prosíme o sms na tel. 724 957 578 se stručným odůvodněním a my zajistíme uvolnění termínu pro další klienty :-)

Nedaří se mi přihlásit na jiný termín :-(

Př. Jste objednáni na 1. března, vidíte, že se uvolnil termín 20.2., který vám více vyhovuje, ale nedaří se vám políčko obsadit… 1. Frekvence návštěv je stanovena na maximálně 1x za 14 dní, systém vám nedovolí v období 14 dnů před 1.3. a 14 dnů po 1.březnu se objednat. Termín 1. března je proto potřeba nejprve zrušit. Pokud se ani po zrušení termínu 1.3. nedaří na 20.2. přihlásit, je to zřejmě tím, že si systém tento termín stále ještě pamatuje. Doporučujeme se v tomto případě úplně ze systému odhlásit a znovupřihlásit. Poté byste se měli již přihlásit na nový termín snadno :-)

V případě jakýchkoli nesnází při objednávání či rušení termínu, můžete volat na tel .724 957 578 nebo 318 599 041.