Časté dotazy k objednávání

Nedaří se mi zrušit termín 🙁

Termín můžete samostatně zrušit pouze 3 dny před plánovanou návštěvou. Jinak s vámi na 100 % počítáme. Není to tedy chyba systému, naopak je tak cíleně nastaven. V případě nečekaných situací, kdy se nemůžete z vážných důvodů dostavit v čase 0-3 dny před plánovaným termínem, prosíme o sms na tel. 724 957 578 se stručným odůvodněním a my zajistíme uvolnění termínu pro další klienty 🙂

Nedaří se mi přihlásit na jiný termín 🙁

1. Frekvence návštěv je stanovena na 1x za 14 dní, systém vám nedovolí objednat se dříve nežli za 14 dnů od posledního termínu.

2. Pokud máte termín v budoucnu již objednaný např. na 1.3., systém vám znemožní objednat se na jakýkoliv termín dřívější. Je přesvědčený (na rozdíl od vás :-)) , že žádný dřívější nepotřebujete :-). Vidíte-li, že se uvolnil termín např. 12. 2., a systém vám píše že se nelze objednat. Je potřeba termín 1.3. zrušit, odhlásit se ze systému, aby zapomněl ;-), znovu se přihlásit a pak bude objednání na 12.2. možné.  

Nepřišel mi upozorňovací e-mail 🙁

Pokud vám nepřišel upozorňovací e-mail, zkontrolujte si prosím aktuální stav vašeho objednání na domovské stránce přímo v objednávacím systému. Na stránce v horním pravém rohu pod nadpisem Termíny objednání naleznete všechny vaše objednané termíny. Pokud tam termín je uvedený, určitě s vámi počítáme x pokud tam není, pak s vámi nepočítáme.

Nedaří se mi přihlásit do systému 🙁

Existují dvě možnosti, proč se nedaří přes rodné číslo do systému přihlásit.  1. Při registraci byly chybně zadány údaje.
2. Přístup vám byl cíleně znemožněn v důsledku nedodržení pravidel logopedické péče, tj. opakovaně jste nedorazili bez omluvy. 

Zapomenuté heslo 

Heslo je rodné číslo klienta bez lomítka. 

V případě jakýchkoli nesnází při objednávání či rušení termínu, můžete  psát sms na tel .724 957 578 nebo volat 311 360 198.