PONDĚLÍ 700 – 1130
ÚTERÝ – 1215 – 1845
STŘEDA – –
ČTVRTEK 700 – 1130
PÁTEK 700 – 1130
Objednávky na tel. 724 957 578
Těším se na viděnou.
PROFESNÍ ŽIVOTOPIS
A jak se tak stalo, že je ze mě klinický logoped ?…
1996 – 2001 – studium neučitelského jedooborového studia LOGOPEDIE na Pedagogické fakultě
Univerzity Palackého v Olomouci
– studium bylo zakončeno státní zkouškou z logopedie, surdopedie a speciální pedagogiky.
2001-2005 – zaměstnána na Praze 4 – KLINICKÁ LOGOPEDIE PaedDr. Věry Kopicové
2004 – atestace – absolvována specializační průprava v oboru klinická logopedie
2007 – současnost – soukromá logopedická praxe v Mníšku pod Brdy
2008 – 2015 – detašované pracoviště v Třebotově, kde byla poskytována péče klientům Nemocnice Třebotov
– zejména osobám s poruchami komunikace po cévní mozkové příhodě a jiných onemocněních CNS.
ABSOLVOVANÉ SEMINÁŘE
Nejčastější vady a poruchy řeči a jazyka v dětském věku:
Dyslalie s pohybem a prvky myofunkční terapie (Mgr. Kalfuss), květen 2013
Palatolalie (AKL ČR), květen 2002
Poruchy hlasu a řeči při vývojových vadách mluvidel, duben 2003
Vady a poruchy sluchu (AKL ČR), březen 2003
Velofaryngeální insuficience, rozštěpové vady, únor 2008
Vývojová dysfázie (AKL ČR),březen 2002
Vývojová dysfázie (PaedDr. Dana Kutálková, LSMS)
Vývojové poruchy řeči ( duben 2008
Narušení plynulosti řeči:
Koktavost ( , únor 2010
Koktavost A – incipientní koktavost (AKL ČR),
Koktavost B – fixovaná koktavost (AKL ČR), leden 2013
Moderní trendy v diagnostice a terapii incipientní koktavosti, květen 2003
Terapie koktavosti u starších dětí, mládeže a dospělých (LSMS), červen 2010
Orofaciální oblast:
Myofunkční terapie I. (Mgr. Kaulfuss), leden 2002
Podpůrné a stimulační pomůcky v logopedické praxi a v orofaciální oblasti (Mgr. Kalfuss), červen 2014
Terapie orální pozice I. a II. (Mgr. Barbora Červenková, LSMS), 2014
Využití orofaciální stimulace v logopedické praxi (LSMS), červen 2010
Poruchy pozornosti a specifické poruchy učení:
HYPO – program pro prevenci specifických poruch učení v předškolním věku (LSMS), březen 2008
KUPOZ – program pro rozvoj pozornosti u dětí s ADHD, říjen 2002
Maxík – Stimulační program pro předškoláky a děti s odloženou školní docházkou (Mgr. Bubeníčková a PaedDr. Janhubová, Prodys), duben 2014
Úskalí grafomotorického vývoje u předškolních a mladších školních dětí (LSMS), únor 2010
Poruchy autistického spektra:
Poruchy autistického spektra, (AKL ČR), duben 2012
Problematika komunikace u osob s poruchou autistického spektra (APLA), červen 2004
Rozvoj komunikace u dětí s poruchou autistického spektra (Mgr. Romana Straussová, AKL ČR), březen 2016
Vady a poruchy získané:
Afázie I – Olomouc (AKL ČR), únor 2003
Afázie II – Olomouc (AKL ČR), prosinec 2013
Afaziologie A – základy klinické afaziologie (AKL ČR),
Afaziologie B – kognitivně-neuropsychologický přístup (AKL ČR), prosinec 2012
Afaziologické sympozium, březen 2009
Diagnostika a terapie u afázií, listopad 2003
NKS u Parkinsonovy choroby a dalších onemocnění extrapyramidového systému (LSMS), březen 2009
Neurogenní poruchy komunikace u dospělých (AKL ČR)
Základy klinické afaziologie, leden 2004
Alternativní přístupy:
Aktivace energetických systémů člověka prostřednictvím dechových, fonačních, akupresurních a jógových technik I. (LSMS), září 2013
Aktivace energetických systémů člověka II. (LSMS), březen 2014
Pevné objetí a možnosti jeho uplatnění v logopedické praxi (LSMS), září 2011
Ostatní:
MATRIX – diagnostický materiál komunikační profil (LSMS), březen 2014
Pomůcky a materiály pro logopedickou praxi (Mgr. Michaela Voldřichová, LSMS),
Vyšetřovací testy v klinické logopedii (AKL ČR), březen 2002